http://www.haber2000.com/
http://www.haber2000.com/
http://www.haber2000.com/
» YANİ SİZ ŞİMDİ; MARAŞLI SÜTÇÜ İMAMLA, DEMİRCİ MEHMET EFE İLE KARAYILANLA, NENE HATUNLA, KARA FATMA İLE RİZELİ İPSİZ RECEP İLE ÖSO'yu BİR TUTUYORSANIZ .. BİR DAKİKA DUR SAYIN CUMHURBAŞKANI

YANİ SİZ ŞİMDİ; MARAŞLI SÜTÇÜ İMAMLA, DEMİRCİ MEHMET EFE İLE KARAYILANLA, NENE HATUNLA, KARA FATMA İLE RİZELİ İPSİZ RECEP İLE ÖSO'yu BİR TUTUYORSANIZ .. BİR DAKİKA DUR SAYIN CUMHURBAŞKANI

Hele hele; Evet, hele hele Milli Mücadele’de 42. ve 47. Gönüllüler alayını kuran, Karadeniz’den Postusu kazıyıp, Ege’de şanlı bir destan yazan benim dedemi, Yani Giresun’un Topal Osman Ağa’sını, Öso ile aynı kefeye koyuyorsan, “bir dakika dur Sayın Cumhurbaşkanı!.”
Paylas
YANİ SİZ ŞİMDİ; MARAŞLI SÜTÇÜ İMAMLA, DEMİRCİ MEHMET EFE İLE KARAYILANLA, NENE HATUNLA, KARA FATMA İLE RİZELİ İPSİZ RECEP İLE ÖSO'yu BİR TUTUYORSANIZ .. BİR DAKİKA DUR SAYIN CUMHURBAŞKANI
http://www.enameha.com/
Güncel - 02 Şubat 2018, Cuma 12:34:09
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

 OZAN ARİF yazdı

 

www.haber2000.com

 

"KUVAYİ MİLLİYE" KİİİM,

"ÖSO" KİM YAHU?

 

Dünden beri düşünüyorum!

Düşünüyorum ama anlayamıyorum!

 

Neyi anlayamıyorum?

Şu “Öso” seviciliğini de anlayamıyorum…

Şu “Öso” sövücülüğünü de anlayamıyorum…

Daha doğrusu “Öso” ne? Onu da anlayamıyorum.

 

Şimdi biliyorum bazınız diyorsunuz ki;

Yahu bunda anlamayacak ne var Öso, “ÖSO” işte.

Yani “Özgür Suriye Ordusu” denilen Suriyeli Esat’a muhalif bir gurup.

 

Efendim o kadarını ben de biliyorum.

Ancak anlayamadığım bunların bu kadar önemsenmesi, bunlar için bizim siyasetçilerimizin ağız dalaşına girmesi, hatta iktidar ve ana muhalefet savaşına dönüşmesi…

Ben bunu anlayamıyorum bunu...

 

 

Yahu bırakın bu boş işleri, sizin başka işiniz mi yok?

 

Hele hele bunları, yani Öso’yu Cumhurbaşkanı’nın canhıraş savunmasını hiç, ama hiç havsalam almıyor.

Ha kötülesin falan da demiyorum.

Ama bu kadar göklere çıkarmak, bu kadar sağı solu kıracak kadar savunmak nedir?

Üstelik savunurken bizim yakın tarihimizdeki şeref abidelerimizden “Kuvayi Milliye” mize benzetmesini katiyen anlamak mümkün değil.

Kabul etmem de mümkün değil…

 

Bu, "çokum" derken "yokum" demek gibi bir şey!..

Veya ona benzer, anlayın işte!..

……

Aklıma ta 1980’ler geldi!

O dönemin de tek adamı Kenan Evren’di,

"7. Cumhurbaşkanı Kenan Evren…"

Onun da dediği dedik, çaldığı düdüktü o zamanlar…

 

Şehirlerimizden birinde miting yaparken aklı sıra ekmeğin kutsiyetini anlatmaya kalktı toprağı bol olasıca...

Verdiği örnek nasıldı biliyor musunuz?

 

Aynen şöyleydi;

 

“ Ey Aziz vatandaşlarım;

Bir yüksek rafta ekmek varsa, ekmeği almaya boyunuz yetişmiyorsa o odada bulunan Kur’an-ı Kerim’i ayaklarınızın altına alarak o raftaki ekmeğe uzanabilirsiniz…

 

Amma bunun tersi ise, yani uzanamayacağınız yerde Kur’an-ı Kerim varsa, Kur’an’ı almak için ekmeğin üzerine basamazsınız tamam mı?”

 

Öldüğü için arkasından konuşmak istemiyorum ama ekmeğin değerini anlatmak için başka örnek mi yoktu be adam?

 

Niyet başka idi niyet!..

Ekmek gibi bir nimeti yüceltme pozlarına girse de, esas derdinin Kur’an’ı hafife almak olduğunu o günleri yaşayan herkes bilir.

 

Şimdi o geldi aklıma!

O geldi çünkü bugünkü Cumhurbaşkanı, aynı zamanda Akp Genel Başkanı olan Tayyip Erdoğan;

 

“ ÖSO, tıpkı Kuvayi Milliye güçleri gibi sivil bir oluşumdur. ÖSO’nun bizim kahraman askerlerimiz ile yan yana çarpışması iftihar edilecek bir görüntüdür” derken bunu çağrışım yaptırdı bana...

 

ÖSO’yu mu yüceltmeye çalışıyor?

Yoksa “Kuvayi Milliye” mizi mi sıradanlaştırmaya veya basitleştirmeye çalışıyor?

Veya ikisi de mi değil, çözemedim.

 

Çözemedim çünkü

Yerine göre resmigeçitlerde, merasimlerde hatta Anıtkabir’de kendi subaylarının, askerlerinin bile silahlarındaki şarjörleri çıkarttıracak kadar onlara güvensizlik duyan birinin bu Öso denen yapıya bu kadar güvenmesinin sebebi ne ola ki?

 

Hadi onu da geçiyorum…

 

Ama lütfen arkadaş!

“Kuvayi Milliye” kiiimm… “Öso” kim yahu?!

Onları benzetecek başka bir şey mi bulamadınız Allah aşkına?

 

Yani şimdi siz, Demirci Mehmet Efe ile Yörük Ali Efe ile Galip Hoca yani Celal Bayar ile Antepli Şahin’le, Karayılan’la, Maraşlı Sütçü İmam’la, Rizeli İpsiz Recep’le veya Nene Hatun’la, Kara Fatma analarla, daha bunlar gibi sayamadığım niceleriyle…

 

Haaa… Hele hele;

 

Evet, hele hele Milli Mücadele’de 42. ve 47. Gönüllüler alayını kuran, Karadeniz’den Postusu kazıyıp, Ege’de şanlı bir destan yazan benim dedemi, Yani Giresun’un Topal Osman Ağa’sını, Öso ile aynı kefeye koyuyorsan,

“bir dakika dur Sayın Cumhurbaşkanı!.”

 

Sizin Esat’la aşık atmak üzere özel beslediğiniz Öso beni hiç ilgilendirmiyor…

Sizin Suriye’de Esat’la, Türkiye içinde de CHP ile zıtlaşmanız, birbirinize çelme takmaya kalkmanız da beni hiç ilgilendirmiyor…

Utanmıyorsanız yiyin birbirinizi…

 

Ama Kuvayi Milliye yi bu işe karıştırmayın.

 

Ben şahsen Öso’yu;  Kuvayi Milliye ye benzetmenizi maksadını aşmış bir ifade olarak değerlendiriyorum.

 

Eğer öyle değil de, illa da dediğim dedik diyorsanız, o zaman sizin her önünüze gelene sarf ettiğiniz o kendi sözünüzü, size karşı sarf etmekten zerre kadar imtina etmem!

 

Ve derim ki;

“Ey Recep Tayyip Erdoğan;

Türk’ün Kuvayi Milliyesi ni, Suriye’de peydahladığınız Öso’yla aynı kefeye koyuyorsanız, kusura bakmayın ama;

Cumhurbaşkanı değil de “allame-i cihan” olsanız ne yazar?!”


Bu Haber 149238 Defa Okunmuştur

OKUYUCU YORUMLARI

UYARI:Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.(Yorum Yapanın Taahütü)Yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
Ad Soyad
E-Posta
Yorum
Foto GaleriTÜMÜ

Haber Arşivi

ÇOK OKUNANLAR

Hava Durumu



İçerik Yükleniyor...

SON EKLENENLER

ŞANS OYUNLARI



İçerik Yükleniyor...

NAMAZ VAKİTLERİ :


İçerik Yükleniyor...

FaceBook

Copyright ©2010 - Tüm hakları saklıdır.
PHP Haber Sitesi Türkiye Tasarım
Haber 2000- Tüm Hakları Saklıdır. İzinsiz Ve kaynak gösterilmeden Alıntı Yapılamaz. Yayınlanan Tüm Haber Ve Açıklamalar İlk Kaynaktan Ulaştırılan Açıklamalardır. Sitemiz Bu Açıklamalara Ekleme Veya Müdahelede Bulunmadan Yayınlar. Yorum,Makale, Sizden Gelenler Bölümündeki Yazılardan Yazanlar Sorumludur. Harici Bilgiler Ayrı Bir Sayfada Açılır. Haber 2000 Bu Linkler Ve İçeriklerinden Sorumlu Değildir.Her Türlü Haber Ve İletişim İçin millitaraf@hotmail.com Adresini kullanabilirsiniz. Sitemizden Daha İyi Yararlanabilmek için Gizlilik İlekeleri Ve Yayın Prensiplerimzi Okuyunuz. Ekonomik Veriler Bilgilendirme Amaclidir.Kullanimindan Dogacak Sorunlardan Sitemiz Sorumlu Degildir. En İyi İnt Exp 8+ 1024x768 Görüntülenir